دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 20:21

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| شجاعی حریف اوسمار نشد/ صعود موقت پرسپولیس به صدر جدول با گل‌های آل کثیر

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| شجاعی حریف اوسمار نشد  صعود موقت پرسپولیس به صدر جدول با گل‌های آل کثیر
تیم فوتبال پرسپولیس در روز فرصت سوزی مهاجمان هوادار را شکست داد.
کد خبر : 910770

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۲۰ در ورزشگاه پاس قوامین به دیدار هم رفتند و در نهایت پرسپولیس به برتری ۲ بر صفر رسید.

داور: حسن اکرمی

اخطار: مرتضی منصوری و مهرداد طهماسبی (مربی) (هوادار) ؛ امید عالیشاه (پرسپولیس)

گل: عیسی آل کثیر (۱۵و ۷۳)

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی (۳۹- آرشا شکوری)، محسن سفید چغایی، امین قاسمی نژاد (۷۷- امیرحسین بهادر)، بابک مرادی (۸۵- مهدی عبدی)، داریوش شجاعیان (۷۷- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی، مجتبی لطیفه، مرتضی منصوری، مهدی گودرزی (۴۶- ادریس رحمانی)، امین پورعلی و عبدالکریم اسلامی.  

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر (۹۰- ابوالفضل بابایی)، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون اورنوف (۷۸- سعید صادقی)، مهدی ترابی (۸۸- محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (۷۸- وحید امیری) و عیسی آل کثیر (۸۸- وحدت هنانوف).

پرسپولیس نسبتاً زود در نیمه اول به گل برتری رسید وو البته موقعیت‌های خوب زیادی را زا دست داد و هوادار هم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشت. پرسپولیس در نیمه دوم هم موقعیت سوزی کم نداشت اما بالاخره توانست به گل دوم برسد و خیالش را از برتری آسوده کند.

پرسپولیس با برتری در این دیدار ۵۹ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد تا چشم انتظار نتیجه دیدار پس فردای استقلال و فولاد خوزستان باشد. هوادار هم با ۲۹ امتیازی که از بازی‌های قبلی داشت در رده یازدهم باقی ماند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته